10 let záruky na péřové spacáky

Péřové spací pytle Warmpeace jsou v záruce deset let.

 

Jak to funguje?

Pro všechny výrobky Warmpeace a tedy i pro spací pytle, platí dvouletá zákonná záruka, která se uplatňuje přímo u prodejce, u kterého byl produkt Warmpeace zakoupen. Proto podmínky a uplatnění dvouleté zákonné záruky podléhají reklamačním podmínkám daného prodejce, a to vždy v souladu s občanským zákoníkem.

Po uplynutí zákonné záruční lhůty běží u všech péřové spacích pytlů WARMPEACE další osmiletá záruka, garantovaná výrobcem (Pavel Habětín s.r.o., IČ 26432315). Tím je na deset let prodloužen čas, během kterého je možné odhalit všechny případné problémy, vady a nedostatky podléhající záručním podmínkám a uplatnit je v reklamačním řízení.

Tato prodloužená reklamační lhůta je poskytována pouze na péřové spací pytle prodané výhradně prostřednictvím sítě autorizovaných prodejců outdoorového vybavení Warmpeace. Prodloužená záruka se na rozdíl od té zákonné uplatňuje přímo u výrobce na adrese Pavel Habětín s.r.o. (IČ 26432315), provozovna Plchovice 14, 56501 Choceň.

Podmínky a uplatnění prodloužené záruky:

  • Za důvody k reklamaci se považují jak v zákonném tak v dodatečném reklamačním období pouze výrobní vady výrobku a nikoli jeho standardní konstrukční a technické vlastnosti
  • Prodloužená záruka platí ode dne, kdy končí záruka zákonná a končí po uplynutí deseti let ode dne nákupu daného péřového spacáku.
  • Pokud se u výrobku vyskytnou vady v prodloužené záruční době, je kupující oprávněn uplatnit reklamaci, a to na základě předložení vadného výrobku a dokladu o jeho koupi
  • Vzhledem k délce reklamačního období je ideální registrovat pořízení péřového spacáku po jeho nákupu v garančním registru 
  • V případě reklamace registrovaného výrobku není nutné předkládat doklad o koupi ani dokazovat, že spací pytel byl pořízen u autorizovaného prodejce a kdy
  • V závislosti na konkrétním záručním případu v prodloužené záruce kupujícímu poskytne výrobce podle stavu péřového spacího pytle opravu nebo nový výrobek. Pokud oprava není možná a identický výrobek pro výměnu již není v sortimentu výrobce k dispozici, obdrží kupující v rámci možností náhradní výrobek ve stejné hodnotě.
  • Vrácení kupní ceny v případě reklamace v rámci prodloužené záruky možné není.
  • Prodloužená záruka je platná pro celý svět.
  • Náklady na zasílání reklamovaných či náhradních spacáků mezi zákazníkem a výrobcem jsou hrazeny výrobcem jen v případě reklamacích oprávněných.
  • Posouzení stavu reklamovaného péřového spacáku a zhodnocení oprávněnosti reklamace je věcí výrobce

Na co nelze prodlouženou záruku uplatnit:

  1. Důsledky přirozeného několikaletého opotřebení, například: prodření materiálu u stahovacích tunýlků, opotřebení stahovacích šňůr, vyšisování materiálu, věkem mírně omezený objem náplně…aj.
  2. Poškození způsobené nesprávným používáním a nesprávným skladováním, například: žádné nebo špatné vyprání/sušení (nevhodný prací prostředek či teplota), dlouhodobé skladování v kompresním obalu, poškození ostrým předmětem, propálení, násilné otevírání zaseklého zipu…aj.

 

Jak se 8letá prodloužená záruka uplatňuje?

Pošlete mail na centrum@warmpeace.cz. Mail musí obsahovat:

  • Přijímení, jméno a telefonní kontakt
  • Kopie dokladu o koupi péřového spacího pytle (scan nebo foto). Z dokladu musí být čitelné datum nákupu a název spacáku. /Doklad není třeba posílat, pokud byl spací pytel zaregistrován k 8leté prodloužené záruce./
  • Specifikace, popřípadě fotografie poškození spacího pytle, které je předmětem reklamace

 

Jak probíhá registrace k 8leté prodloužené záruce?

  • garančním registru na stránkách Warmpeace www.warmpeace.cz
  • Pro úspěšnou registraci potřebujete čitelnou kopii dokladu o koupi (scan nebo foto), kterou vložíte do garančního registru. Tím pádem u sebe nemusíte doklad po dobu platnosti garance schraňovat.
  • Registrace k 8leté prodloužené záruce může proběhnout kdykoliv v průběhu 10 let od nákupu Vašeho péřového spacího pytle.

 

REGISTRACE K PRODLOUŽENÉ ZÁRUCE

ZPĚT NAHORU keyboard_arrow_up